luns, 23 de marzo de 2020

AUTOINSTRUCIÓNS: EXPRESIÓN ESCRITA

AUTOINSTRUCIÓNS

APRENDO A ESCRIBIR HISTORIAS




Penso
  1. Busco temas sobre os que podría escribir.
  2. Cal é o que máis me atrae? Por que?
  3. Con cal cres que disfrutarían máis os lectores?
  4. Decido o tema da miña historia
  5. Cal é a miña posición na historia?
    1. narrador protagonista (cóntoa en  primeira persoa)
    2. narrador testigo (cóntoa en terceira persoa)




Elaboro as partes do relato
  1. Presentación da situación inicial:
    1. Os personaxes son……
    2. Características dos personaxes……
    3. Lugar e tempo onde suceden os feitos.....
  2. Algo acontecido: trama
    1. O acontecemento precipintante é......(problema que se orixina)
    2. Reacción dos personaxes ante o conflicto……
    3. As solucións que pensan son…..
    4. As actuacións son……
  3. Resolvendo o problema
    1. O problema resólvese desta maneira....
    2. O problema resólvese e os personaxes intentan unha nova acción….
  4. Poñéndolle título a historia
    1. Buscamos varios títulos.
    2. Eleximos un.


Organizamos a historia





Guía para organizar as ideas nun texto narrativo
  1. Cómo iniciarei a miña historia?
  2. Qué ideas previamente planificadas poden ir no mesmo párrafo?
  3. En qué orde vou presentar os feitos?
  4. Qué reservo para o final?


Agora a realizar o meu primer borrador

Cada vez que empeces unha nova idea pensa:
    1. Queda claro?
    2. Digo todo o que quería dicir nesta etápa?
    3. Podo engadir algo máis que clarifique a miña información?


Xa podo revisar o escrito

Unha vez finalizada a escritura vólveo a ler e sinala os apartados que máis e menos gústanche. Podes empregar estas preguntas para guiar a túa revisión:
  1. Queda clara a organización da túa historia, presentación dos feitos, trama e desenlace?
  2. É correcto o motivo, o por que? da nosa historia
  3.  A forma de empezar é axeitada? Que podes cambiar?
  4. Cando vou cambiar de tema separo correctamente os párrafos? Podría modificar algún?
  5.  Podo añadir ou quitar algo do final para que sexa máis interesante? O qué?
  6. Son precisas as descripcións dos personaxes?
  7. Queda clara a miña posición na historia? (narrador-protagonista, narrador-testigo)
  8. O título da historia adecúase ao contido?


Podo mellorar o meu relato.Teño en conta:
Aspectos expresivos e ortográficos:
  1. Reviso se cometín faltas de ortografía, omisións de letras ou de sílabas nas palabras
  2. Emprego conectores para enlazar e dar coherencia ao relato?
  3.  Atopo repeticións de palabras ou términos vulgares? Cáles
  4. Qué sinónimos podo empregar para substituír esas palabras ou expresións?
  5. Hai algún signo de puntuación mal empregado?



Xenial para rematar só quédame revisar o título

Pensa se resultará atractivo para que os demais queiran ler a túa historia.




Ningún comentario:

Publicar un comentario